Ruis op de lijn

5 november 2019 - Bidur, Nepal

Lieve volgers. Zoals sommigen van jullie al hadden opgemerkt ging het gisteravond behoorlijk mis met deze blog. Had mijn verslag van die dag klasr, ging naar opslaan, kreeg bevestiging en...ik had alleen nog verslag tot en met zaterdagmiddag. Ik ga nu dus niet meer aanvullen maar van iedere dag een nieuw verslag maken. Het zal denkelijk wel duidelijk zijn dat we bezig zijn aan een prachtige reis. Hier ben je echt in een totaal andere wereld. We genieten met volle teugen in dit bijzondere land. Bovendien is het leuk om dit samen met Danielle en Joey te kunnen doen. Soms doen we dingen samen, en vaak gaat ieder zijn eigen gang. Ons reis gezelschap is zeer gevarieerd. We hebben veel plezier en iedereen helpt iedereen als dat nodig is. De dagen vliegen voorbij. Groetjes van ons alle vier.

1. PatjeB:
    5 november 2019
    Prachtig, wat een totaal andere cultuur. Nah ik zag wel spaghetti en Sinterklaas maar voor de rest wreed speciaal. Leuk dat jullie het zo gezellig hebben. Het straalt ook van de foto's af. Nog veel fun ginder en tot snel !