Woensdag 6 november

7 november 2019 - Pokhara, Nepal

Wekker staat op 06.00 uur. Niet te veel geslapen in dit unieke hotel. Uiteraard weer paar keer de kop gestoten toen ik in de nacht naar de wc moest. Waarschijnlijk hebben wij de kamer van Roel van Velzen. Vannacht uiteraard via teletekst ons aller Ajax tegen Chelsea gevolgd en tussendoor met Jordy aan het appen. We zijn dus bestolen door scheids Rochi, als je nu de Italianen ook al niet meer kan vertrouwen.... Zetten koffie buiten en om 07.30 uur schuiven we aan voor een heerlijk ontbijt. Wat gisteravond over was, wordt gebruikt voor ontbijt. Het is tenslotte een eco mode. Om 08.20 te voet naar het dorp waar de bus al klaar staat. Stipt half negen gaan we rijden. Om 10 uur wordt er al gestopt voor plaspauze, en er moeten ook al wat mensen aan een cafeïne shot. Wij slaan zoals gebruikelijk over, aangezien wij slechte ervaringen hebben met dit soort tentjes. Meestal wordt water niet goed door gekookt. Gevolg...poeperietis. ongeduldig als wij zijn staan we te popelen bij de bus, want wij hopen voor donker in Pokhara te zijn. Eindelijk zit iedereen in de bus. Rond 12.00 uur stop voor lunch, en wij zien langzaam maar zeker onze hoop om voor donker in Pokhara te zijn in rook op gaan. Want er gaan ook nog 5 mensen raften, en die pikken we onderweg op. Om 15 uur komen de rafters erg tevreden uit de boot en we hebben nog rit van drie uur voor de boeg. Uiteindelijk komen we in donker aan om 18.30 uur in ons hotel. Koffers op de kamer gemikt en samen met Danielle en Joey de stad in om een vorkje te prikken. Danielle heeft onderweg leuk restaurant ge,Ien. Klopt, voortreffelijk gegeten.

1. Kees haak:
    7 november 2019
    Wie is roel v velzen?
  2. Hans Brand:
    7 november 2019
    Hans, bedoel je dè Roel van Velsen? Jij hebt ook altijd geluk, gossie dè RvV!!! Stuur je nog foto's van die kamer, wil ik natuurlijk graag zien dat begrijp je wel!!